۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۶۱۶۲۹۷
هم‌زمان با هجدهم ذی‌الحجه صورت می‌گیرد؛

راهپیمایی کاروان شادی غدیر در بجنورد|توزیع ۴ هزار نسخه کتابچه «خطبه غدیر»

راهپیمایی کاروان شادی غدیر در بجنورد|توزیع ۴ هزار نسخه کتابچه «خطبه غدیر»
رییس تبلیغات اسلامی بجنورد با اشاره به ویژه‌برنامه‌های دهه امامت و ولایت، گفت: هم‌زمان با هجدهم ذی‌الحجه کاروان شادی غدیر در خیابان‌های بجنورد راهپیمایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی، رییس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد، امروز در نشست هماهنگی ویژه‌برنامه‌های عید غدیر که با حضور مسؤولان نهادهای مختلف استانی برگزار شد، بر اجرای شایسته جشن‌ها و برنامه‌های ایام غدیر در استان تأکید کرد.

وی با اشاره به برگزاری پیاده‌روی غدیر با حضور اقشار مختلف مردم، افزود: حرکت کاروان غدیر از سه سال گذشته در استان آغاز شده و در این سال‌ها با اهتمام دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و سایر نهادهای فرهنگی و متولیان این امر سال‌به‌سال بهتر و پرشورتر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام هدایتی اظهار کرد: افزون بر این با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در چند سال اخیر در روز غدیر برنامه‌های ارزشمندی در مرکز استان و برخی از شهرستان‌ها برگزار می‌شود که امسال هم باید پرشورتر و بهتر برگزار شود.

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی بجنورد خاطرنشان کرد: امسال با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، جشن‌ها و برنامه‌های عید غدیر به‌صورت مطلوب‌تر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت آسیب‌شناسی برنامه‌های عید غدیر سال گذشته و رفع عیوب آن، افزود: حدود هفت هزار نفر جمعیت در برنامه ویژه روز عید غدیر شرکت می‌کنند که باید برای آن‌ها برنامه‌ریزی شایسته‌ای صورت گیرد.

حجت‌الاسلام هدایتی اضافه کرد: در این راستا امسال فرهنگ و ارشاد ورود کرده و در حد چهار هزار نسخه کتابچه‌های خطبه غدیر تهیه و در بین مردم توزیع می‌شود.

وی افزود: فضاسازی جایگاه و تمهیدات مقدماتی برای برگزاری مناسب ویژه‌برنامه‌های عید غدیر و پیاده‌روی روز عید از دیگر مواردی است که باید مورد توجه متولیان این بخش باشد.

حجت‌الاسلام هدایتی با اشاره به ضرورت تهیه پرچم‌های رنگی ویژه عید غدیر، از اهدای جوایز مناسب به شرکت‌کنندگان بر اساس قرعه‌کشی خبر داد و گفت: پارسال 90 هدیه به شرکت‌کنندگان اهدا شد و برای امسال هدیه‌های 200 هزارتومانی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همچنین انتظار می‌رود امسال شهرداری نسبت به نصب بنر و تبلیغات در سطح شهر اقدام کند./9314/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
هادی رحیمی
ارسال نظرات